RENDSZERKARBANTARTÁS SZOLGÁLTATÁS CSOMAGJAINK

Válassza ki a vállalkozásának legmegfelelőbb csomagunkat, vagy kérje egyedi árajánlatunkat!
Díjmentes állapotfelmérést biztosítunk!

Start

45.000 ft + áfa /hónap-tól

  • 1-5 munkaállomás felügyelete
  • 1 szerver állandó felügyelete
  • Ütemezett helyszíni kiszállások minden hónapban
  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Távoli informatikai segítségnyújtás

Medium

75.000 FT + ÁFA / HÓNAP-tól

  • 5-10 munkaállomás felügyelete
  • 1 szerver állandó felügyelete
  • Ütemezett helyszíni kiszállások minden hónapban
  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Távoli informatikai segítségnyújtás

pro

95.000 FT + ÁFA / HÓNAP-tól

  • 10-20 munkaállomás felügyelete
  • 2 szerver állandó felügyelete
  • Ütemezett helyszíni kiszállások minden hónapban
  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Távoli informatikai segítségnyújtás

GARANCIA

Szakembereink által telepített és beüzemelt szervereinkre 36 hónap, személyi számítógépekre 24 hónap teljes körű helyszíni garanciát vállalunk. Probléma esetén 1 munkanapon belül a csere alkatrész rendelkezésre áll és megkezdjük a hibaelhárítást.

ADATBIZTONSÁG

Kiemelt figyelmet fordítunk a szerverek és

munkaállomások ütemezett biztonsági mentésére, mint helyben vagy igény esetén telephelyfüggetlen privát felhő szolgáltatás keretén belül. Személyre szabott dokumentációt készítünk minden ügyfelünk részére.

ÜZLETFOLYTONOSSÁG

Rendszerei naprakészen tartásával és teljeskörű

karbantartásával-felügyeletével biztosítjuk, munkatársainak és cégének a folyamatos és gyors

munkavégzést. Nincs több várakozás a Windows frissítésre napközben, lassú hálózat egy korszerűtlen hálózati eszköz miatt.

Egykapus informatikai rendszer

Szolgáltatásunk keretén belül, egykapus informatikai rendszert hozunk létre, így teljesen levesszük a válláról akár a kamera rendszert, napelem rendszert, IP telefóniát, beléptető rendszert telepítő/üzemeltető céggel való kapcsolattartást. így csak az rendszergazdának kell szólni, a többit bízza ránk. Ezzel nem csak költséget, de időt és energiát takaríthat meg.  

távoli rendszermonitoring

Az üzemeltetett főbb rendszereket, hálózati és szerveres erőforrásokat, fontos szolgáltatásokat, nyomtatók állapotát és kellékanyagszintjét folyamatos monitorozzuk, így biztosítani tudjuk a legfolyamatosabb munkamenetet vállalkozásának.
A távoli rendszerfelügyelet segítségével, még akár a műszaki leállás előtt be tudunk avatkozni az üzletmenet folytonosságának fenntartása érdekében. Például nem fogy el többet váratlanul a hely a közös hálózati meghajtón.

ügyfélszolgálat, távoli és helyszíni segítségnyújtás

Szerződött ügyfeleink részére telefonos ügyfélszolgálatot biztosítunk, melyen keresztül akár azonnal tudjuk fogadni kérését  vagy kérdését. Probléma esetén távolról is be tudunk lépni a számítógépére, hogy hatékonyabban segítsük az esetleges probléma megoldásában. Amennyiben a probléma távolról nem orvosolható, szakembereink a lehető leghamarabb kiszállnak a helyszínre.

Díjmentes rendszerállapot felmérés

Kollégáink a díjmentes rendszerállapot felmérés  keretein belül ellenőrzik az informatikai hálózat, számítógépek, szerverek állapotát. Átfogó képet alkotnak az informatikai rendszere aktuális egészségi állapotáról, javaslatot tesznek az esetlegesen fejlesztendő területekkel kapcsolatban.

Informatikai üzemeltetési és rendszergazda szolgáltatásokat nyújtunk mikro-, kis- és közép vállalkozásoknak, szervezeteknek. 
Üzemeltetési és felhasználói dokumentációkat készítünk, ütemezetten vizsgáljuk át a számítógépek szoftver és hardver állapotát.
Munkánk során megválaszoljuk a felhasználói kérdéseket, javaslatokat teszünk partnereink informatikai rendszerének folyamatos fejlesztésében és naprakészen tartásában és a közös cél meghatározása után megvalósítjuk azokat.

Helyszíni rendszerkarbantartás

Rendszerkarbantartás szolgáltatásunk alapja a rendszeresség, a rendszerezettség és a személyes jelenlét. Ezért szerződött partnereinknél ütemezett helyszíni karbantartásokat végezünk rendszergazda szakembereinkkel.

A karbantartás alkalmával nem csak szoftver, hanem hardver oldalról is ellenőrizzük, felügyeljük, javítjuk ügyfeleink munkaállomásait.
Kiemelten fontosnak tartjuk, hogy biztosítsuk ügyfeleink munkavállalói számára zavartalan és hatékony munkavégzést, ezért a számítógépek fizikai belső takarítási feladatait, a perifériák, a billentyűzet és a monitor tisztítását is rendszeresen elvégezzük a zavartalan felhasználói élmény megőrzése érdekében.

Távoli segítségnyújtás



Rendszerkarbantartás szolgáltatás keretén belül, ügyfeleink számára távoli segítséget is nyújtunk probléma vagy szimplán egy kérdés esetén. Legyen bárhol a világon internetre csatlakozva gyorsan és hatékonyan tudjuk támogatni munkáját, ha ugyanazt látjuk képernyőmegosztás segítségével így perceken belül beazonosítható és megoldható a felmerült kérés.

Szerver üzemeltetés

Szerződött ügyfeleink egyik legfontosabb számítógépe a szerver. Mindennapi munkánk során, napi rendszerességgel felügyeljük és ellenőrizzük ezeket a szerver számítógépeket, hiszen itt tárolják a legfontosabb adataikat, amikről miden nap, igény esetén akár napi többször is biztonsági mentést végzünk.
A mentett adatokért felelősséget vállalunk.

Hálózat üzemeltetés

Minden jó informatikai rendszer fontos alappillére a megfelelően megtervezett és beállított informatikai hálózat, legyen az vezetékes vagy vezeték nélküli. Bármilyen hibás eszköz vagy nem megfelelő beállítás lassuláshoz vezethet.Egy rendezetlen rack szekrény, hiba esetén tovább lassítja a probléma megoldását. Munkánk során minden informatikai rendszert, köztük a hálózatot is folyamatosan dokumentáljuk, rendszer és fizikai szinten is rendben tartjuk.